Informace

Nejprodávanější produkty

Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Věra M.
12.02.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
velmi rychlé dodání, dobré ceny a slušný výběr
Slabiny:
o žádné nevím
Celkový názor:
Tento obchod doporučuji, zásilka byla dobře zabalená, dodání bylo velice rychlé.
Avatar Pavel K.
08.02.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Starší Lega za dobrou cenu.
Avatar Michal S.
03.02.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost odeslani Ochota
Celkový názor:
Potreboval jsem rychlejsi doruceni do druheho dne kvuli detske oslave. Kontaktoval jsem obchod. I kdyz odeslani tyz den negarantuji, objednal jsem dopoledne, pozadal o brzke odeslani a diky ochote provozovatelky se podarilo odeslat ten den a dorucit vcas. Diky!
Avatar Věra Š.
11.12.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlé dodání.
Avatar Blanka Š.
07.12.2024
3.003.003.003.003.00
Výhody:
Obchod postupuje tak, jak zákazník očekává, až do doručení do Zásilkovny
Slabiny:
Nelze zaplatit kartou, pouze hotovost, to je nepohodlné a jako zákazníka mě to nemile překvapilo.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

živnostník: Ing. Helena Červová

se sídlem: Puškinova 250, Liberec 23, 46312

identifikační číslo: 04619056

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.bezvakostky.cz

(dále jen „Prodávající“).

Tento reklamační řád obsahuje informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (dále jen „reklamace“) v souvislosti s kupními smlouvami uzavřenými mezi kupujícím a prodávajícím, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Tento reklamační řád je vydaný v souladu s Občanským zákoníkem, Zákonem o ochraně spotřebitele a ostatními všeobecně závaznými právními předpisy České republiky.

Práva kupujícího z vadného plnění (dále „reklamace“) musí být uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem

1. Podmínky a způsob uplatnění reklamace

   1.1. Kupující může uplatnit reklamaci u prodávajícího e-mailem na adrese bezvakostky@email.cz nebo telefonicky na čísle 774 604 996 a zasláním reklamovaného zboží na adresu Helena Červová, Puškinova 250, Liberec 23, 46312. Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předložením prodejního dokladu, záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem.

   1.2. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace.

   1.3. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Kupující je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (zejména vyhláška č. 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

   1.4. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

   1.5. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

2. Rozsah práv z vadného plnění

2.1 Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího ohledně záruky prodávajícího za jakost zboží při převzetí a práva kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. (dále jen „občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).

   2.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

       a. má zboží vlastnosti, které si Prodávající a kupující ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

       b. se zboží hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

       c. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a

       d. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

   2.3. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

   2.4. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

   2.5. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 2.2 výše, může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

2. 6. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od kupní smlouvy odstoupit.

   2.7. Neodstoupí-li kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu způsobilo značné obtíže.

   2.8. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

2.9. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží (s výjimkou uvedenou v čl. 3.8 níže). To neplatí:

       a. u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

       b. na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, nebo

       c. vyplývá-li to z povahy věci.

   2.10. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

       a. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,

       b. na odstranění vady opravou věci,

       c. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

       d. odstoupit od smlouvy.

   2.11. Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva podle čl. 2.12 až 2.14.

   2.12. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

   2.13. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou zboží nebo dodáním nového zboží; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

   2.14. Neodstraní-li Prodávající vadu zboží včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

III. Závěrečná ustanovení

   3.1 Kupující, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení případných sporů (ADR) ze smlouvy s prodávajícím v souladu s § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a to prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje na návrh kupujícího, který lze podat zejména písemně, ústně do protokolu anebo elektronicky prostřednictvím on-line formuláře uvedeného na internetových stránkách České obchodní inspekce. Žádné z ustanovení tohoto článku nevylučuje možnost kupujícího obrátit se se svým nárokem na příslušný soud.

   3.2. Pro uplatnění reklamace může kupující využít vzor reklamačního formuláře, který tvoří přílohu tohoto reklamačního řádu.

     3.3 Znění tohoto reklamačního řádu může prodávající kdykoli měnit či doplňovat. Tímto ustanovením však nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé z kupních smluv uzavřených před účinností nového reklamačního řádu.

     3.4 Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.9.2023

Formulář pro reklamaci zboží